Re: [SPIL] XCOM Apocalypse

On Sun, 15 Jun 2003 21:58:25 +0200, Anders Bo Rasmussen
<sslug@sslug> wrote:

>Da jeg aldrig fik gennemført dette spil tænkte jeg at jeg ville prøve at
>spille det under Wine. Men det lod sig åbentbart ikke lige gøre. Når jeg
>kører wine ./install.exe får jeg bare et sort vindue (der dog ligger
>hvidt een gang).
>
>Hvad gør man så?

Hvis du kan finde ud af at bruge make, skulle du kunne bruge DosEmu
til at få spillet til at virke.

Den nyeste stable kan ikke køre protected mode, men den nyeste 	|
developer delease skulle kunne.

Der findes også en anden Dos emulator, som har indbygget en lyddriver
til Sound Blaster lydkortet, men der virker spillet desværre heller
ikke endnu

DosBox har en tabel og hvilke spil der virker og hvilke der ikke gør
endnu

når det kommer skal jeg også ned i kælderen og hente et par spil

Mvh

Steen

DosEmu http://www.dosemu.org/

DosBox http://dosbox.sourceforge.net/

--

Se alle de smarte forårsnyheder fra Bison, Esprit,
Henry Choice, Wrangler m.fl.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:03 CEST [an error occurred while processing this directive]