XCOM Apocalypse

Da jeg aldrig fik gennemført dette spil tænkte jeg at jeg ville prøve at
spille det under Wine. Men det lod sig åbentbart ikke lige gøre. Når jeg
kører wine ./install.exe får jeg bare et sort vindue (der dog ligger
hvidt een gang).

Hvad gør man så?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:03 CEST [an error occurred while processing this directive]