Re: [SPIL] Fejl i Athlon/Duron der giver crashes med 3D på Linux...!!!

On Mon, 21 Jan 2002 15:40:23 +0100
"Kim Futtrup Petersen" <sslug@sslug> wrote:
> Der er en fejl i AMD's Athlon CPU, der bevirker at Linux crasher hvis
> man bruger programmer/spil med AGP slået til uden at boote med en
> kernel-option mod fejlen. kernelparameteren er: mem=nopentium. AMD har
> kendt denne fejl siden September 2000 UDEN at sige noget til
> Linuxsamfundet om den. Personligt overvejer jeg et sagsanlæg.

wow dette er jo netop den enormt omtalte fejl som har været kendt siden
bum bum....redhat 7.[2|3] stykker kom ud og ikke kunne installeres på
maskiner med nyere AMD processorer. Vi har endda haft det på forsiden af
sslug.dk så overvej lide det med at lægge sag an en gang mere.

MVH
Kim Schulz
--
[              http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!            ]
[                           Seneste artikel:                           ]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]