Re: [SPIL] Wolfenstein single player demo er ude

Hvis der er nogen der kan forklare mig hvordan man kommer forbi den
sidste "satan" i afslutningen af spillet, så må de meget gerne sige til.

Damn han er en led fætter =)

-Jesper

In <sslug@sslug>, Troels Nissen wrote:

> Jeg har også hentet det... installation forløb smertefrit. Det er lidt
> for fedt..

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]