Sv: Sv: Sv: [SPIL] how to install

Mette Schmidt <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug
> skal man> skrive "sh[cd-rom path]install"
>
> Hvad får du, når du siger;
> ls -la /media/dvd ?
>
> (har du ikke en mount under /mnt/dvd/ ?)

dvd starter op og viser filkataloget for cd-rommen, så den er vel
mounted? Hvis jeg højreklikker på dvdicon er der en fane der hedder
mount/unmount. Den er sat til mount.

ls -la/media/dvd
ls:ugyldigt flag -- /
også i root

Hilsen Claus.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]