Sv: Sv: [SPIL] how to install

Mette Schmidt <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug
> katalog :0(
>
> Hvilke filer ligger der så at vælge fra?
>
> - dena

Såvidt jeg kan se /media/dvd. Ifg Suse installationsvejl. skal man
skrive "sh[cd-rom path]install"

Men når jeg skriver det ( også med media/dvd og hvad der eller er
foreslået, siger den: intet sådant fil eller filkatalog (

Hilsen Claus.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]