how to install

Hvordan installerer man et nyt spil i linux ( suse 7.3) ?

Når jeg åbner cdrommen er der et installationsicon men der sker intet
når jeg klikker på det ( civilation, call to power).

I tycoon 2 åbner installationsprogrammet, men der dukker en besked op om
at der ikke er tilladelse nok. Den skal vel have en root-tilladelse.
Hvordan gør jeg det, inden jeg åbner instalationsprogrammet fra
dvddrevet?

venlig hilsen Claus Larsen.
ny i linux.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]