Re: [SPIL] Foredrag om spil?

Mette Schmidt wrote:

> Jeg er bange for at der er begrænset ros til spilsiden af
> Linux (med fare for at få bank af halvdelen af sslug ;P)..
> Dog mest pga. manglende udvalg af spil...

Det er heller ikke ros til spilsiden jeg er ude efter. Det er
realistiske forventninger, og reel erfaring. Også gerne de positive
argumenter. Men også de negative.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]