Re: [SPIL] Foredrag om spil?

Hi,

> Af gode ting til er linux er der Quake serien, de kører
ligeså godt under

okay, glæder mig også til at prøve det...når jeg engang
finder et sted at få fat i det...that is

> Har du set alle de spil som der på lokigames.com

Yup..der er nogen rigtig gode ind imellem.
Men hvis jeg spørger min lillebror (12 år), så vil han påstå
at der "ikke findes nogen fede spil til Linux"... Alle de
nyeste action-spil mangler... (Max Payne, GTA, Tony
Hawk...you know..)

..oh, og nævnte jeg hvor _meget_ jeg savner Monkey Island?
:| *snif*

> CIV II Call to power er bedre på Linux end Windy,
fornemelsen føles bedre.

hmm..æv...HOMMIII hakker....

- dena

> MVH: Lasse Stig Thomsen

&> > Magic III ikke var på højde med den i Win98 :/ (hvilket
jo> > ikke ligefrem fordrer til at sige "Linux er _meget_
bedre,> > vhilket man jo allerhelst vil)..

af> > Linux (med fare for at få bank af halvdelen af sslug
;P)..> > Dog mest pga. manglende udvalg af spil...

Linux,> > hvordan er oplevelsen dér i forhold til Windows?

som> > kan fortælle> > lidt mere realistisk om Linux til

   "It's more fun to compute!"
                    - Kraftwerk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]