Re: [SPIL] Foredrag om spil?

Hejsa,

Af gode ting til er linux er der Quake serien, de kører ligeså godt under
linux som windows.

Har du set alle de spil som der på lokigames.com

CIV II Call to power er bedre på Linux end Windy, fornemelsen føles bedre.

MVH: Lasse Stig Thomsen

On Tue, 8 Jan 2002, Mette Schmidt wrote:

> Hej Hanne..
>
> Min erfaring med spil på Linux er begrænset, men jeg må
> indrømme at præstationen da jeg spillede Heroes of Might &
> Magic III ikke var på højde med den i Win98 :/ (hvilket jo
> ikke ligefrem fordrer til at sige "Linux er _meget_ bedre,
> vhilket man jo allerhelst vil)..
>
> Jeg er bange for at der er begrænset ros til spilsiden af
> Linux (med fare for at få bank af halvdelen af sslug ;P)..
> Dog mest pga. manglende udvalg af spil...
>
> Jeg ved der er andre som har spillet/spiller Sims på Linux,
> hvordan er oplevelsen dér i forhold til Windows?

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]