Re: [SPIL] Foredrag om spil?

Hej Hanne..

Min erfaring med spil på Linux er begrænset, men jeg må
indrømme at præstationen da jeg spillede Heroes of Might &
Magic III ikke var på højde med den i Win98 :/ (hvilket jo
ikke ligefrem fordrer til at sige "Linux er _meget_ bedre,
vhilket man jo allerhelst vil)..

Jeg er bange for at der er begrænset ros til spilsiden af
Linux (med fare for at få bank af halvdelen af sslug ;P)..
Dog mest pga. manglende udvalg af spil...

Jeg ved der er andre som har spillet/spiller Sims på Linux,
hvordan er oplevelsen dér i forhold til Windows?

- dena

On Tue, 08 Jan 2002 10:35:11 +0100
Hanne Munkholm <sslug@sslug> wrote:

> [...]
kan fortælle> > lidt mere realistisk om Linux til
spil-intresserede unge?> >

   "It's more fun to compute!"
                    - Kraftwerk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]