Re: [SPIL] Foredrag om spil?

Hanne Munkholm wrote:

> Hej
>
> Jeg er kommet til at sige ja til at holde foredrag på søndag for
> netparty.dk der har et arrangement i Slagelse, fordi jeg tilfældigvis
> bor i Slagelse. De skrev til bestyrelsen, eller rettere, een fra deres
> støtteforening skrev til bestyrelsen for nogen tid siden, at de gerne
> ville have et foredrag om Linux. Det siger man jo bare ja til. Et
> foredrag her og et der, det er der så meget af.
>
> Så i går blev jeg endelig kontaktet af den virkelige arrangør. Som
> spurgte hvad jeg ville sige, så han kunne annoncere det. Han siger de
> [...]

Og jeg skriver som SSLUG person  ikke som LinuxLab person, jeg har
bare ikke news sat op til at køre med min private mail adresse her.
Sorry.
--
Hanne Munkholm        SSLUG!!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]