Re: [SPIL] Mandrake 8.1 Gaming Edition

On Wed, 28 Nov 2001 13:47:13 +0100
[snip]
> Jeg vil gerne betale for Mandrake Gaming edition ... men jeg vil bare
> ikke købe endnu et sims spil ..

Det gad jeg nu ikke! Heldigvis blev jeg gode venner med en del af dem
under GUADEC2 så de hjalp mig lidt i den forbindelse :o)

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]