Re: [SPIL] Mandrake 8.1 Gaming Edition

On Wed, 28 Nov 2001 13:43:22 +0100 (CET)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> WineX fungerer vist ligesom GhostScript - efter et stykke tid poster
> de deres ændringer tilbage i wine. Modellen er at brugere betaler for
> at være med til at bestemme hvordan WineX skal udvikle sig; man har en
> "stemme", som man så f.eks. siger; I skal satse på at få det og det
> spil til at fungere med WineX, hvilket udviklerne så gør.

> Det er nok ikke det eneste du får, men det er korrekt, hvis du har
> sims, så vil du nok hellere prøve at se om du kan købe en winex udgave
> der understøtter sims, eller bare vente på at ændringerne bliver
> postet til wine.

> [...]

winex kan hentes fra cvs på sourceforge.net

cvs -d:pserver:sslug@sslug:/cvsroot/winex login
cvs -z3 -d:pserver:sslug@sslug:/cvsroot/winex co
wine

Det er the sims + support + indpakning + retten til at stemme på
transgaming.com

later...
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]