Re: [SPIL] Mandrake 8.1 Gaming Edition

On Wed, 28 Nov 2001 13:43:22 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> WineX fungerer vist ligesom GhostScript - efter et stykke tid poster de
> deres ændringer tilbage i wine. Modellen er at brugere betaler for at
> være med til at bestemme hvordan WineX skal udvikle sig; man har en
> "stemme", som man så f.eks. siger; I skal satse på at få det og det spil
> til at fungere med WineX, hvilket udviklerne så gør.

Okay - men man kan vel "stemme" hvis man bare betaler for WineX ?
Jeg har Mandrake - jeg har Windows spil ... hvad ellers byder Mandrake
Gaming Edition på ?

> Det er nok ikke det eneste du får, men det er korrekt, hvis du har sims,
> så vil du nok hellere prøve at se om du kan købe en winex udgave der
> understøtter sims, eller bare vente på at ændringerne bliver postet til
> wine.

Jeg vil gerne betale for Mandrake Gaming edition ... men jeg vil bare
ikke købe endnu et sims spil ..

> Jeg synes faktisk det er en sympatisk model.

Det synes jeg da osse ... ville bare høre om der ikke var en anden
mulighed ..

--
Gitte Wange Jensen

Bare fordi at grunden til at jeg bruger Linux er, at det er det eneste
system der er brugervenligt nok til mig?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]