Re: [SPIL] Mandrake 8.1 Gaming Edition

On Wed, 28 Nov 2001, Gitte Wange wrote:

> Jeg ville gerne købe den men der er altså nogle ting jeg ikke forstår.
> F.eks. det der wineX går jeg ud fra er et properitært stykke software
> (man skal vel i hvert fald betale for det) ... men de spil de er testet
> med må da være windows spil ?
> (For så vidt jeg ved er Counter-Strike ikke lavet til Linux) ...

WineX fungerer vist ligesom GhostScript - efter et stykke tid poster de
deres ændringer tilbage i wine. Modellen er at brugere betaler for at være
med til at bestemme hvordan WineX skal udvikle sig; man har en "stemme",
som man så f.eks. siger; I skal satse på at få det og det spil til at
fungere med WineX, hvilket udviklerne så gør.

> Jeg har allerede The Sims (plus alle expansion packs) så hvorfor betale
> for dette igen ?

Det er nok ikke det eneste du får, men det er korrekt, hvis du har sims,
så vil du nok hellere prøve at se om du kan købe en winex udgave der
understøtter sims, eller bare vente på at ændringerne bliver postet til
wine.

Jeg synes faktisk det er en sympatisk model.

Mads

Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]