Re: [SPIL] Mandrake 8.1 Gaming Edition

On Wed, 28 Nov 2001 13:17:52 +0100, Kim Schulz wrote:

> Jeg forventer at få den hjem om en dags tid eller 2. så skal jeg nok
> lige teste den lidt og komme med en kort anmeldelse af den. Den er
> forresten i limited edition så hvis i skal bestille den så er det ved at
> være sidste chance.
>
> MVH
> Kim Schulz

Jeg ville gerne købe den men der er altså nogle ting jeg ikke forstår.
F.eks. det der wineX går jeg ud fra er et properitært stykke software
(man skal vel i hvert fald betale for det) ... men de spil de er testet
med må da være windows spil ?
(For så vidt jeg ved er Counter-Strike ikke lavet til Linux) ...

Jeg har allerede The Sims (plus alle expansion packs) så hvorfor betale
for dette igen ?

--
Gitte Wange Jensen

Our goal is to be the "Linux of Content Management".
This means Open Source, it means community...