Re: [SPIL] Uplink

On Wed, 7 Nov 2001 16:40:10 +0100
"Jens Kyed" <sslug@sslug> wrote:
> Slip dit indre hackervæsen ud ....
>
> Har spillet dette spil, og må sige at det fik mig bundet til
> computeren et par timer eller tre(eller var det nu hele natten..).
>
> Der findes en demoversion til linux på www.introversion.co.uk, hvor du
> ligeledes kan bestille det færdige spil.

Jeg kan kun være så enig. Dette spil er totalt grineren.....især hvis
man går rundt med en lille haxor inde i maven. Det er nærmest en ond
parodi på film som Hackers, Sneakers og Code Swordfish.
Jeg vil helt klart anbefale dette spil til andre, og så koster det jo
kun ca 200kr inc. porto at få fingrene i.

MVH
Kim Schulz (der har fået fingrene i hele spillet)

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]