Re: [SPIL] Quake 2: ingen lyd?

Davs igen,

> Men, det gør den selvfølgelig ikke når quake kører, vel?
Nixen!

> Har du arts eller esd eller lignende kørende?
Jeg kører normalt ikke med arts, men jeg har da prøvet lige
nu, og det virker heller ikke.

Når jeg lukker quake ned kommer der et lille klik i
højtaleren, så den har da helt sikkert et eller andet i
gang, men ak!

// Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]