Re: [SPIL] Quake 2: ingen lyd?

Hej,

> Det kunne min mp3blaster også gøre, uden jeg havde lyd i quake3.
> jeg gjorde følgende:
> chown :users /dev/spd
> chown :users /dev/spd1
> og så havde jeg lyd. Jeg kan ikke lige huske om spd er lyd, men det er
> noget i den stil
Du mener nok "/dev/dsp" (digital signal processor (?)), men
ikke desto mindre virkede det ikke.
Jeg har prøvet at køre som root netop for at undgå sådanne
ting..

// Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]