Re: [SPIL] Quake 2: ingen lyd?

Hej igen.

Det kunne min mp3blaster også gøre, uden jeg havde lyd i quake3.

jeg gjorde følgende:

chown :users /dev/spd
chown :users /dev/spd1

og så havde jeg lyd. Jeg kan ikke lige huske om spd er lyd, men det er
noget i den stil

MVH: Lasse Stig Thomsen
"Friends dont let friends cut their hair"

On Tue, 13 Nov 2001, Martin Egholm Nielsen wrote:

> Hejsa,

> Min xmms står og spiller på livet løs i øjeblikket - ingen
> problemer...
>
> // Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]