Re: [SPIL] Topdown bil spil?

Hellow,

> Det eneste rigtige 2D bilspil jeg har set hedder race. Jeg har ikke
> spillet det selv, men skriv tilbage, når du har prøvet det
> http://race.sourceforge.net
Ok... Det var en længere historie at få det til at
kompilere: det krævede lige ClanLib og dertil hørende
tingeltangel! Øj jøj jøj et arbejde...

Men _nu_, nu kører det - og det kører faktisk rigtig pænt!
Jeg har ikke lige fået spillet det så meget endnu, men det
virker faktisk godt! ikke så meget pjat med alle mulige ting
og sager man kan samle op; man skal bare køre!

> Der er også en race-mode til xpilot, men den mangler robotter med AI,
Den er faktisk lige kommet med AI'er! Meget pudsigt, for jeg
hentede faktisk lige akkurat den udgave her forleden! :o)

Mvh,
 Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:02 CEST [an error occurred while processing this directive]