Re: [SPIL] CivCTP online game

>>>>> "Mads" == Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

Mads> On 27 Jul 2000, Esben Haabendal Soerensen wrote:
> [...]

Mads> Jeg regner først med at være rigtigt frisk når jeg får ADSL.
Mads> Det ved jeg ikke hvornår er. Desværre.

Har du bestilt, og ved hvem ?

Jeg går også med kraftige overvejelser om at skifte min sofanet
forbindelse ud med en WOL ADSL.

Mads> Jeg skal også lige have trænet lidt :-)

Det behøver du skam ikke :)

Det er faktisk også begrænset hvor meget jeg har fået spillet det, og
det jeg har spillet er snart et år siden.

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]