Re: [SPIL] CivCTP online game

On 27 Jul 2000, Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Faldt det helt til jorden eller var der nogen der var frisk på at køre
> et par timer CivCTP over Indernettet et par timer en gang imellem ?

Jeg regner først med at være rigtigt frisk når jeg får ADSL.

Det ved jeg ikke hvornår er. Desværre.

Jeg skal også lige have trænet lidt :-)

Mads

You know you're a Linux geek when...

    When you hear the words 'Fresh meat' you think of software.

                                                     - segfault

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]