Re: [SPIL] CivCTP online game

Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Christian> nu er jeg mest til den med e-mail game for når det er
> Christian> andres tur kan det nemt tage 10 min. for hver!!
>
> Nemlig, og hvis man så er 6-8 spillere.....
>
> Men, hvis man samtidig har noget man alligevel skal lave ved
> computeren kan det jo være man kan kombinere det.  Det er jo næsten
> værd at prøve :)
>
> Jeg er faktisk rimelig tændt på at komme igang med et email game
> rimelig hurtigt, og starte ud med et lille hurtigt spil.  Jeg
> forestiller mig at vi samler 4-8 spillere, og vælger et regular eller
> small map alt efter hvor mange vi er.
jeg kan bedst lige huge så er der mere plads at lege på

> Indtil videre er vi altså dig og mig.  Er der andre der er klar ?

Nu må i endelig ikke holde jer tilbage!

hvordan skal det gøres?
hold?
etc...

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen
sslug@sslug
Linux user number: 69343

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]