Re: [SPIL] CivCTP online game

>>>>> "Christian" == Christian Precht Jensen <sslug@sslug> writes:

Christian> Esben Haabendal Soerensen wrote:
> [...]

Christian> nu er jeg mest til den med e-mail game for når det er
Christian> andres tur kan det nemt tage 10 min. for hver!!

Nemlig, og hvis man så er 6-8 spillere.....

Men, hvis man samtidig har noget man alligevel skal lave ved
computeren kan det jo være man kan kombinere det.  Det er jo næsten
værd at prøve :)

Jeg er faktisk rimelig tændt på at komme igang med et email game
rimelig hurtigt, og starte ud med et lille hurtigt spil.  Jeg
forestiller mig at vi samler 4-8 spillere, og vælger et regular eller
small map alt efter hvor mange vi er.

Indtil videre er vi altså dig og mig.  Er der andre der er klar ?

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]