Re: [SPIL] CivCTP online game

Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Faldt det helt til jorden eller var der nogen der var frisk på at køre
> et par timer CivCTP over Indernettet et par timer en gang imellem ?
nu er jeg mest til den med e-mail game for når det er andres tur kan det
nemt tage 10 min. for hver!!

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen
sslug@sslug
Linux user number: 69343

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]