Re: [SPIL] Re: [MISC] Er der en linux gruppe ved The Party

On 26 Jul 2000 08:49:46 +0200,
Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug> wrote:

>Anders> On Mon, 24 Jul 2000 12:04:35 +0200 (CEST), Mads Bondo

>Anders> Det ene 3D spil efter det andet (det kunne være man snart
>Anders> skulle få et 3D-grafikkort). Jeg synes stadig der mangler
>Anders> spil, som de 3 XCOM-spil.
>
>Undskyld min uvidenhed ind i det store PC spil marked, men hvad er
>XCOM-spil for en sterrelse ?

Xcom-apocalypse's officielle hjemmeside:
http://www.microprose.com/gamesdesign/xcomap/xcomap.html

De to første xcom'er foregik med jorden som "spilleplade". Man jagter ufoer med
nogen fly man sender ud fra ens baser. Man skal sørge for at købe mænd og våben.
Når man så støder på nogen aliens kommer der en kampcene, der spilles
turbaseret. Her er grafiken som i syndicate. I treeren spiller man i en by, og
kampcenerne kan efter valg spilles i realtime (dog kan man pause, og sætte
tidshastigheden op/ned) eller turbaseret. Realtime er klart at foretrække.
Desværre kræver treeren vist at man har CD'en i, og den har jeg glemt hjemme hos
mine forældre :(

(Og så kostede det kun 200 kr :)

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]