Re: [SPIL] Civ. call to power setup

sslug@sslug wrote:

> okay hvordan virker den???
>
> den hjalp ikke meget
jeg har lige installeret en helt frisk version af RedHat 6.2 og det
virker stadig væk ikke!!

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen
sslug@sslug
Linux user number: 69343

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]