Re: [SPIL] Civ. call to power

>>>>> "Mads" == Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

Mads> On Tue, 25 Jul 2000, Kim Schulz wrote:
> [...]

Mads> Jeg ville også hellere online. Godt nok er ISDN dyrt, men det er
Mads> jo trods alt kun omkring 4-5 kr. i timen efter kl. 1930. Sådan
Mads> et spil over et par dage, om aftenen, synes jeg da kunne være
Mads> skægt. (Man kan vel save, hvis den kan PBEM :-)

Man kan save :)

Der er dog en mindre bet ved CivCTP on-line.  Da spilles efter
hot-seat modellen så bliver der rimelig meget ventetid lige så snart
man bliver mere end 2.  Men det er jo sjovest des flere man er...

Man kan selvfølgelig vælge at narre sig selv med at man sagtens kan
sidde og arbejde seriøst i pauserne.

Der er altså to forslag ude:

1. CivCTP PBEM

2. CivCTP on-line med et par timer hver aften i en kort periode.

Jeg er klar på begge dele, men det skal lige planlægges godt med #2
Hvis det kan være sent, f.eks. fra 21 til 23-24, så tror jeg nok jeg
kan være med.

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]