Re: [SPIL] Civ. call to power

On Tue, 25 Jul 2000, Kim Schulz wrote:

> Hvorfor ikke et alm. online spil :o)
> Jeg er i hvert fald med hvis i får gang i et sådanne! Jeg bryder mig
> ikke om PBEM modellen i CivCTP, da det kan komme til at tage aaaalllt
> for lang tid mellem ens ture!

Jeg ville også hellere online. Godt nok er ISDN dyrt, men det er jo trods
alt kun omkring 4-5 kr. i timen efter kl. 1930. Sådan et spil over et par
dage, om aftenen, synes jeg da kunne være skægt. (Man kan vel save, hvis
den kan PBEM :-)

Mads

The Microsoft Dictionary

           standards: The way Microsoft does something. However if you do it
                      the same way we will sue you.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]