Re: [SPIL] Civ. call to power

Christian> se det er smart, men lad mig lige lære det mest basale, og
Christian> så skal du få!!

Hehe.  Lad nu være med at træne for meget.  Jeg er heller ikke nogen
haj, og vil nødigt blive fejet af brædtet ;-)

Christian> hvornår er den næste install fest ude på AUC så kan vi køre
Christian> "real time net" --

Jeg tror det er sent september eller oktober.  Så skal du få :-]

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]