Re: [SPIL] Civ. call to power

Kim> Esben Haabendal Soerensen skriver:

Kim> Hvorfor ikke et alm. online spil :o) Jeg er i hvert fald med hvis
Kim> i får gang i et sådanne! Jeg bryder mig ikke om PBEM modellen i
Kim> CivCTP, da det kan komme til at tage aaaalllt for lang tid mellem
Kim> ens ture!

Et on-line CivCTP er heller ikke at foragte.  Problemet er bare at man
så bliver nødt til at reservere en rimelig stor blok sammenhængende
stykke tid, hvilket jeg ikke lige er istand til før til September :(

Du har ret i at der er lang tid imellem ens ture i PBEM, det er
ligesom en del af charmen.  Har du nogensinde prøvet PBM eller PBEM ?
Det kan ikke umiddelbart sammenlignes med andre spil, på grund af det
helt anderledes tidsaspekt, men det er rigtig fedt IMHO.

For CivCTP ville det være smart at kunne starte i on-line mode og så
konvertere til PBEM efter et passende stykke tid.  Desværre tror jeg
ikke det kan lade sig gøre.

Er der ikke andre der er tændt på CivCTP on-line og/eller PBEM ?

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]