Re: [SPIL] Civ. call to power

Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Christian> hvis du mener et spil over internettet? så må jeg nok takke
> Christian> fra jeg har kun 2 ISDN linjer der ikke er gratis!!  men så
> Christian> snart man kan få ADSL i Sæby er jeg der
>
> PBEM = Play By EMail
>
> Så det skulle ikke gerne være et problem med "kun 2 ISDN linier" ;-)
tja det er ingen fart djævel (max 30 kbps)

> CivCTP PBEM fungerer ved at man efter at have taget sin tur sender en
> fil videre til den næste spiller.  Altså hot-seat men bare over email.
se det er smart, men lad mig lige lære det mest basale, og så skal du
få!!

> Ikke lige så god en model som f.eks. Stars hvor alle spillere laver
> turn ordrer samtidig, og disse så bliver processeret på en server.
> Men det skal spillet naturligvis designes til lige fra starten,
> hvilket Civilization jo ikke er.

hvornår er den næste install fest ude på AUC så kan vi køre "real time
net"
--

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]