Re: [SPIL] Civ. call to power

Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Christian> Esben Haabendal Soerensen wrote:
>
> Christian> Er det noget i forhold til civ2 ?

> Christian> man kan sgu ikke holde noget skjult for dig!  det skulle
> Christian> ikke være at det var dig der solgte mig det? ( linuxspil.dk
> Christian> )
>
> Hehe :)
>
> Hvad var dit spørgsmål så ?
>
> Noget lidt andet.  Skal vi aldrig have gang i et dansk CivCTP PBEM
> spil ??

hvis du mener et spil over internettet? så må jeg nok takke fra
jeg har kun 2 ISDN linjer der ikke er gratis!!
men så snart man kan få ADSL i danmark er jeg der

--

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]