Re: [SPIL] Civ. call to power

>>>>> "Christian" == Christian Precht Jensen <sslug@sslug> writes:
Christian> Esben Haabendal Soerensen wrote:

Christian> Er det noget i forhold til civ2 ?

> [...]

Christian> man kan sgu ikke holde noget skjult for dig!  det skulle
Christian> ikke være at det var dig der solgte mig det? ( linuxspil.dk
Christian> )

Hehe :)

Hvad var dit spørgsmål så ?

Noget lidt andet.  Skal vi aldrig have gang i et dansk CivCTP PBEM
spil ??

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]