Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

Henrik> Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug> writes:
> [...]
Mads> Nej, det har jeg da. Jeg har endda købt den gennem dig :-)
> [...]

Henrik> Tag det roligt, jeg tror ikke der er nogen der forventer at du
Henrik> kan huske alt hvad du har solgt til alle.

Lige præcis Mads og hans q3a burde jeg kunne huske, men det er en helt
anden historie :)

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]