Re: [SPIL] Re: [MISC] Er der en linux gruppe ved The Party

On Mon, 24 Jul 2000, Christian Precht Jensen wrote:

> ja men som du selv sagde i en tidligere mail skrev at de kopierede mere
> end spillet
> det er nok ikke tekst dokumenter!

Nej, deeet. Jeg hører netup nu radioavis, hvor de snakker om ulovlig
produktion og salg af pc spil på internet. Det er politiets
bedrageriafdeling. De siger at det har grebet om sig - de ved ingenting,
åbenbart.

www.linuxspil.dk - god oversigt. Det må være læng siden du har checket?

> og en ting der iretere mig ved mange spil er at man skal have windows
> inde for at kunne emulere det ( f.eks. StarCraft )

Det er jo kun for Wine - jeg taler om native spil.

Mads

A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
Word and Excel features irritating or irritated animals. Word 97 Annoyances
sports a decidedly miffed opossum, while Windows 98 Annoyances gets a European
common toad, covered with warts.
                         - Elizabeth Weise, USA TODAY, on O'Reilly bookcovers

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]