Re: [SPIL] Re: [MISC] Er der en linux gruppe ved The Party

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg accepterer ikke udsang om "sjovheden" af Windows og muligheden for
> "spil", med mindre vi starter med at fastslå at alle implicerede har
> _betalt_ for al den involverede software, i den udstrækning det er krævet
> af loven eller producenterne.
>
> Der er _mange_ spil til Linux. Der er flere til Windows, men for de samme
> penge, kan jeg erhverve flere nye kommercielle spil til Linux end til
> Windows, hvis jeg starter fra bunden.
>
> Mads
ja men som du selv sagde i en tidligere mail skrev at de kopierede mere
end spillet
det er nok ikke tekst dokumenter!

nok mere spil mpeg programmer etc..

og de spil som er til linux ( sidste gang jeg tjekket ) ikke under
støttet af Direct3D
eller OpenGL
som kan gøre det lidt sjovere. med 3D spil

og en ting der iretere mig ved mange spil er at man skal have windows
inde for at kunne emulere det ( f.eks. StarCraft )

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen
sslug@sslug
Linux user number: 69343

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]