UnrealTournament

Hej Spillere.

Jeg vil bare lige fortælle om min oplevelse med UT. Jeg købte spillet i
fredags (for 299 kr.) og hentede så linux bins. i går. Installationen
gik næsten pænt, lige bortset fra at der er lidt problemer med at få
filer fra CDen flytte over på HDen. Så jeg kopierede selv filerne over i
håneden og der efter kørte det godt. Spillet køre udemærket på min
Dual-300 med et Banshee og det er jo et ganske sjovt spil.

--
Best Regards
Emil S Hansen - sslug@sslug - ESH12-DK

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]