Re: [MISC] Er der en linux gruppe ved The Party

On Sun, 23 Jul 2000, Christian Precht Jensen wrote:

> tja vi må vel indse det windows er lidt sjovere med spil

Jeg accepterer ikke udsang om "sjovheden" af Windows og muligheden for
"spil", med mindre vi starter med at fastslå at alle implicerede har
_betalt_ for al den involverede software, i den udstrækning det er krævet
af loven eller producenterne.

Der er _mange_ spil til Linux. Der er flere til Windows, men for de samme
penge, kan jeg erhverve flere nye kommercielle spil til Linux end til
Windows, hvis jeg starter fra bunden.

Mads

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]