Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

Hmm.

Jeg må vist hellere tage mine ord i mig igen.  Man kan åbenbart
downloade q3 linux binaries helt gratis og spille med en win eller mac
q3 cd.

Til mit "forsvar" vil jeg da bare sige at jeg ikke spiller FPS spil,
og derfor bare regnede med at Loki kørte samme princip for q3 som for
deres andre spil.  Men nu er det vist også lidt specielt med q3, hvor
Loki vel egentlig ikke har forestået selve porten, men bare står for
markedsføring og support.  Anyway, det er jo bare herligt for alle
Linux freaks med en q3 windows cd.

Damn, så lærte jeg også noget idag, og det endda på en søndag :-)

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]