Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

--- Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug>
wrote:
> <sslug@sslug>> writes:
> Jørgen> --- Esben Haabendal Soerensen

> siden.  windåse
> hente den ekstra
> HOWTO filen, eller se

> Jørgen> Jeg mener jeg download den fra firmaet der
> laver quake ftp
> Jørgen> server. Den lå under nået der hed nået med
> quake mener
> Jørgen> jeg. mere kan jeg ikke huske det mere.
>
> Jeg er ganske overbevist om at du forveksler Quake 1
> og 2 med Quake 3.
>
> Det er id software der har lavet og ejer Quake 3.
> De har så
> [...]

såvidt jeg husker er quake arena= quake3. Den cd jeg
brugte var en windows cd. det er jeg 100% sikker på
hvis du går tilbage i mail arkivet kan du finde. en
stripe mail den gang hvor jeg havde problemer med at
at få det til at fungere.
/jørgen

=====