Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

Jørgen> --- Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Jørgen> Jeg mener jeg download den fra firmaet der laver quake ftp
Jørgen> server. Den lå under nået der hed nået med quake mener
Jørgen> jeg. mere kan jeg ikke huske det mere.

Jeg er ganske overbevist om at du forveksler Quake 1 og 2 med Quake 3.

Det er id software der har lavet og ejer Quake 3.  De har så
licenseret source koden til Loki som har portet det til Linux.  For at
Derefter sælger Loki så Quake 3 Linux under Licens fra id software.
Hvis id software tilbød gratis download af et Linux patch så gav det
hele ikke mening.

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]