Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

Reply to messageid <sslug@sslug> written on Sun, 23 Jul 2000 11:29:40 -0700 (PDT) by "Jørgen" Mollerup

> --- Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug>
> >
> Jeg mener jeg download den fra firmaet der laver quake
> ftp server. Den lå under nået der hed nået med quake
> mener jeg. mere kan jeg ikke huske det mere.
>
> /jørgen

Nu prøvede jeg så at downloade filen, og opdagede at den trods .run
extensionen var et script, der kommer op med grafiske dialogbokse, og
jeg fulgte Lokis vejledning fra deres FAQ, som jeg også fandt (ja, de
havde faktisk positivt svar på spørgsmålet: "Kan jeg bruge min Windows
CD under Linux?"). Jeg prøvede at starte Quake3, og det kører faktisk.
Blot får jeg et ubrugeligt skærmbillede, idet det ser ud som om der
forsøges på at lave 4 visninger på skærmen, hvoraf kun den ene er fuldt
synlig i øverste højre hjørne. Det må jeg så lige kigge nærmere på. Jeg
bruger den mesa 3.1-35, der følger med SuSE 6.4, og har et Matrox
Millenium G400. Spillet fungerer under Windows med den GLsetup, der er
på CD'en.
Hvis I ved noget om problemet, hører jeg gerne fra Jer.

Foreløbig tak til Esben og Jørgen.

  --
Med venlig hilsen/Best regards
David List

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]