Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

--- Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug>
wrote:
> writes:
>
> David> Efter at have set mig omkring et stykke tid
> efter en
> David> evt. vejledning til brug af en Windows-Quake3
> CD under Linux,
> David> har jeg givet op. Jeg har fundet en fil med
> .run filextension,
> David> som vistnok svarer til den 1.17 patch der
> findes til Windows,
> David> flere steder, og jeg synes også at kunne læse
> mellem linierne
> David> at Windows CD'en kan bruges til en Linux
> installation. Jeg kan
> [...]
Jeg havde samme problem for flere månder siden.
windåse version funger findt under linux når man hente
den ekstra fil. man kan langt hen af vejen følge HOWTO
filen, eller se i mail arkivet for denne liste.

/jørgen

=====