Re: [SPIL] Har nogen en forklaring til Quake3?

David> Efter at have set mig omkring et stykke tid efter en
David> evt. vejledning til brug af en Windows-Quake3 CD under Linux,
David> har jeg givet op. Jeg har fundet en fil med .run filextension,
David> som vistnok svarer til den 1.17 patch der findes til Windows,
David> flere steder, og jeg synes også at kunne læse mellem linierne
David> at Windows CD'en kan bruges til en Linux installation. Jeg kan
David> blot ikke se en forklaring på hvordan man bruger den over 9 MB
David> store fil nogen som helst steder. Naturligvis har jeg også
David> fundet den HOW-TO der er til Quake under Linux, men den berører
David> overhovedet ikke Quake3.

David> Er der ikke en der kan henvise til noget anvendelig information
David> om Quake3 under Linux?

Det kan såvidt jeg ved ikke lade sig gøre.  Det gælder generelt for
alle Loki spil, da Loki jo ellers ikke kunne tjene penge.

/bart
--
caffeine low .... brain halted

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]