Har nogen en forklaring til Quake3?

Efter at have set mig omkring et stykke tid efter en evt. vejledning
til brug af en Windows-Quake3 CD under Linux, har jeg givet op. Jeg har
fundet en fil med .run filextension, som vistnok svarer til den 1.17
patch der findes til Windows, flere steder, og jeg synes også at kunne
læse mellem linierne at Windows CD'en kan bruges til en Linux
installation. Jeg kan blot ikke se en forklaring på hvordan man bruger
den over 9 MB store fil nogen som helst steder. Naturligvis har jeg
også fundet den HOW-TO der er til Quake under Linux, men den berører
overhovedet ikke Quake3.

Er der ikke en der kan henvise til noget anvendelig information om
Quake3 under Linux?

--
Med venlig hilsen/Best regards
David List

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:01 CEST [an error occurred while processing this directive]