Re: [SKANE] Linuxträff 4/10 kl 18.30 i Malmö

Japp vi är på 'G' igen, vi körde hårt i våras, det är bara det att jag
har varit lite dålig på att använda e-post listan SSLUG-Skane efter som
det tycks vara dåligt med folk här. Vi är i snitt 3 pers på träffarna,
men i bland fler.

Efter den 4/10 så hade det varit bra om vi hade bestämt alla datum fram
till juluppehållet så vi kan lägga ut dem på SSLUG:s möteskalender och i
Linuxportalen.se wiki.

Vi planerar att arrangera ett "Malmö Hack-A-Ton" i slutet av november
föreslagen helg är 17-19 november. Tanken är att träffas och skapa ett
mindre Open Source projekt, från planering till "färdig" produkt. Mer
info kommer inom kort.

Fredrik Persson