Fra: Christian Juul Pagh [mailto:sslug@sslug
Sendt: 29. marts 2006 13:30
Til: sslug@sslug
Emne: [SIKKERHED] ssl-apache

Hej alle

Jeg har netop installeret en debian server, hvorpå jeg har installeret ssl-apache.
Når jeg kontakter web-serveren via SSL, er der enkelte enheder (mobil terminaler), der kommer med følgende fejlmeddelelse.

"Sikkerhedsfejl: Der er ikke tillid til servercertifikatet."

Når fejlen opstår, er det ikke muligt at komme ind på web siden.

Er der nogen der har en løsning på ovenstående?

Christian Pagh, MTNS
GERAN & UTRAN System Ingeniør
Telegade 2
2630 Taastrup
TLF: +45 43345552
Mobil: +45 40135552

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-04-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]